Sunday, July 02, 2017

Och så strular det igen...

På mellanbanan lite senare inte förrän 6.45, försov mej.  Varmare, flugeländena igång. Lite halvklart. Ingen vind att tala om.

Lite underlig dager


 En kille före, men det var lyckligtvis en kille jag gått om ungefär 100 gånger genom åren, han spelade Kåbo och hängde med över till Upsalas mellanbana. Trevlig prick, vi växlar alltid ett par ord innan jag går förbi. Önskar jag vågade fotografera honom.

Sämre sving igen. Svårt förstå varför. Får liksom inte med mig överkroppen lika bra som igår. Det blir lite outside in igen. Inte jättekatastrof, så jag skall försöka jobba med smågrejer, timing.

Konstigt nog rätt bra score ändå. Och var runt på en timme. Närspelet är rätt stabilt i alla fall.


Åttonde, från bakom green. Bunkrar från stora banan i bakgrunden


No comments: